MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, October 13, 2010

sengugut teman setia aku

hari ni dh rabu.. rs macm cepat plak masa berlalu bila fikiran begini.. efect perubahan horman.. mcm2 serba x kene.. xpuas hati.. sampai bila la nk cmni..
ptg semalam cepat2 blik rmh rs dh mmg xsdp.. xslesa.. habis lenguh segala kaki n otot2 bdn.. dh aku duga dia dh dtg.. aku dh lm bersedia menanti disebabkn tanda2 kemunculannya dh lm aku rs.. resah gelisah itu semestinya.. sesampai jer dirumah.. kaki aku dh mula kesejukan.. perut dh mula menyengat2.. aaahhh... lagi..lagi.. & lagi...

aku xmampu nk telan apa2.. selepas mandi n segala bagai hanya terbaring smbila cuba melayan kenangan.. xmau pikir sgt psl sakit.. aku tekan perut ngn air suam yg mmg aku sengaja sediakan untuk waktu kecemasan begini.. sambil bermsg2.. lately keadaan hubungan yg xberapa nak baik.. mudah sungguh air mate mangalir laju mencurah2 bila ditambah ngn kesakitan yg terpaksa ditangun.. aku paksa mate untuk lena.. n aku xsdr bila aku tertido.. n juga kesakitan semakin berkurangan..


hasilnaya mate yg membengkak.. aku ketempat kerja ngn perasaan yg kosong.. kosong seperti botol air yg xda isi.. errmmmm...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF