MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, October 14, 2010

Dah khamis...

semalam aku blik kejer awl.. mls nk merongeng lame2 kt tas jln.. hujan turun lebt sgt ampai aku langsung xleh nk drive... so decide tuk brenti dulu tunggu hujan reda.. masa 2 xda pikir len.. mohon allh pnjng kn umur aku supaya leh jmpa keluarga.. tetiba air mate mengalir..oh sensitip aku lately nih.. mcm2 aku pikir.. sempat ker aku rs sedikit bahagia bersama org tersayang.. sgt rindukan semua.. hukuhuk..
hubungan ngn che b masih lg belom stabil.. harus kah aku biarkan masa berlalu.. harus tenangkan diri.. xmau resah n gelisah.. siapa harus mengalah... aku kah yang bersalah..?? sememang nya aku seorg yg sentitif, perasaan aku sgt halus.. & disebabkan itu juga aku perlukan seseorg yg prihatin,, teliti tentang perasaan.. mengarut bukan.. x semua manusia sempurna.. aku harus memaafkannya kerana hanya dia yang aku perlukan..

sekarng jam 1.38pm..masih tinggl 3 jm sebelom aku pulang kerumah.. sgt cepat masa berlalu.. br sekejap td menghabiskan sebungkus nasi untuk breakfast.. perut juga masih kenyang.. mood sudah lari.. lari jauh dari hati.. pergi meninggalkan aku.. sekarang aku terasa kosong..kosong tanpa ideal untuk meneruskan kerja.. baru separuh kerja yg aku siapkan dlm jadual hari ini.. masih belom selesai.. harus teruskan juga.. sebelom bercuti..

ok.. stop disini dulu..
sekian

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF