MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, July 14, 2011

Tudung nikah

This en3 plak masuk bab tudung ms aku pakai tuk majlis akad nikah.. well actually aku just re-used tudung yg sedia ader.. tudung yg aku jahit sendiri tuk mjlis tunang.. urmmm.. jimat 2 xda la jugak.syg duk tegantung lam almari..nk jual or bg org sewa sgt xsampai..kekkee..tp xtau la suatu hr nanti bila dh beranak pinak maka terbuka pintu hati nk bg org tudung ni..

ok .. nk dijahitkan cerita n dijadikan mcm 2 bila aku duk survey2 tudung tuk nikah lm pakcik n makcik google semestinaya la kan.. tertengok la kebanyakan pegantin mesti tudung dia da crown2 n renda2 comel2 cm g2.. makan dtg la ideal aku DIY j tudung tunang yg lm almari 2.. xyh penat2 nk jahit yg len.. bila blik j umah aku terus test.waaahhhh!!! cantikkkk!!! i like... kekkeke..


ni contoh tudung yg aku like sgt2 lm google 2..


ni la tudung yg aku pakai ms tunang hr 2.. tudung ct yg aku DIY sendiri..." aku penah cite kt cni tp entry nih aku xsmbung.. np ek.kekkee.. xda jwpan lg.. ---> DIY tudung CT " kos nyer sgt murah ok.. beli kain n beads ms SALE.. berbaloi2.. leh pakai terus tuk nikah..asalkan kita pandi mengayakannyer..semua boleh jadi kan...kekekke..


dan inilah hasilnyer.. yg kt dlam 2 aku pakai inner yg da keras dan tutup batang tekak 2 tau.. & pin kan aje.. pakai inner labuh sbb aurat la katekan, tudung CT 2 dr kain chiffon yg sgt nipis.. seksi la jugak lau xtutup btg tekat yg da bling-bling.. kan tekejuz tok kadi n tok imam yg da nengok batang tekak yg mulus..ooohhhh..hhahahhaa..

tararraraa!!!!!.. gmbr x clear sbb dr fon cap ayam..muahahhaha.. korang yg bakal2 pegantin 2 leh la cube2 tau buat cm gni.. boleh sgt la nk save bajet..kkakaka..

next entry aku cite pasal tudung nikah yg aku DIY jugak deh...!! byer byer

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF