MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, October 18, 2010

kawan ker cam to

sedang duk khusuk2 wk keje tetiba aku dpt cl dr mcba temankan dia p cimb bank.. nk wk kad baru sbb yg lm hilang.. ok..sila dtg amik aku. sbb sekarang aku nk rht.. yeah.. jarak dr opis aku ker cimb xjauh sgt pom lam 5 minit jer.. tp lau jln kaki 2 boleh basah gk ketiak korang.. hikhik.. tmbah pulak skrng ni cuaca sgt pnas.. masuk jer lm cimb terpaksa menghadap muka customer service yg kerek gile mcm kendi.. huh! bajet tul pakcik 2.. sib baik la dia dh berumur lau x.. mmg kene sound tepek la kt mcba.. aku hanya memerhati nk snap gmbr tp takot kene halau kt guard yg duk menepak kt sebelah 2.. eerrkkk... sabar jer la..

agk lm menunggu smpaikn aku nk tetido kt kerusi 2.. hmpair sejam.. tambah2 lg aku masih letih, dr terengganu aku driver pas2 trus masuk keje.. oh. xleh nk byngkan saper2 yg keje kt kb ni yg ulang alik dr kt nuh! sius beb penat otak.. kembali cite pasal cimb.. bila dh settle segala urusan dlm bank.. aku n mcba ker atm tuk tukar no pin.. ms 2 la aku terkedu bila da kwn cm 2.. huhuh.. tetiba jer rs kecian..kerana pecayakan kawan yg xbetul diri yg merana..

nk dijadikn cerita ms mcba duk tukar no pin kad dia.. aku sj jer tunggu kt belakang.. ader la sorng budak laki ngh ckp handfon.. aku pendekkn citenya la senang.. kwnnyer bg kad ATM suh tolong check kn duit.. by on cal.. ngn xsengaja aku terdgr n terpandang... dia ckp kt kwn dia duit lam aTM da 10 rm jer.. pdhl aku nmpak baki account yg tepampang kt screen 2 RM51.... y..? y dia ckp kt kwn dia duit da rm10.. nk jer aku sound dia 2.. ngn suka dia withdraw kn duit 2.. siannyer.. kwn dia pcykn dia tp dia wk cm 2 lak kt kwn dia..

errrmm... suke ker dpt kwn cm 2.. ssh jgk nk dpt kwn yg betul2 jujur kn.. lahmdulilah..setakat nih semua kwn2 aku boleh di anggp kwn yg sejati..


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF