MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, October 12, 2010

i'm not in a good mood

wah.. bila bc title ent3 mcm sius jer kn.. siap feeling2 lm omputeh punya bahasa g2 cik puan semua kn..kn.. yg sebenanrya disebabkn kemungkinan perubahan horman yg normal pd tiap2 bulan,. ni la kot rs mcm hampeh jer 2 3 4 5 hr nih.. eerrkk.. sensitip jer.. sedih jer huhuhuhu.. nk mrh pom nangis.. sakit hati pom nagis,, xpuas hati pom nangis.. oh..oh.. bagun pg2 mate bengkak.. hah! amik ko.. semua xkene pada mate aku.. ader jer silap kn.. rs mcm nk luahkn sesuatu pd seseorng.. tp rs macm xda saper2 nk memahami lak.. kn.. semua benda xkene kn,,kn.. hai..asik kn kn jer.. huhuhu..

byk benda nak update.. n byk benda nk share.. tp mood xla mari2.. hai.. kdng2 rs hidup ni sgt sia2.. tp apakan daya.. smua 2 adalah ujian.. ujian dr yg esa supaya umat2 nyer xlalai dalam melayari kehidupan sebai umatnyer.. selagi kita xlari dari landasan yg telah ditetapkan.. insyallh tuhan akan sentiasa bersama kita n akn sentiasa menolang kita...

aku punya tujuan.. punya matlamat.. tp bila semua 2 akn direalisasikn aku tidak pasti.. aku hanya mampu berdoakan bersama-sama sedikit usaha yg termampu aku lakukan.. lately hati belom stabil.. aku biakan diri melayari perasaan.. biakan la ia bersedih.. biakan la ia berduka.. semoga ada hikmah disebalik apa yg terjadi dan aku rasai.. juga semoga hidup akan dtg lebih baik dr semlam... insyallh..


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF