MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, October 20, 2010

bila terasa diri masih bujang

blik keje semalam terasa sgt penat..mau jer aku pejamkn mata n tido tp dh nk mgrib selalu ingt pesan tok supaya xtito lps asar sampai la mgrib.. sbb ms 2 manyak setan.. uwawawa..takooottt.. sedang duk ralik layan cite sang kelembai my housemate merangkap roomate jgk la sampai.. hahhaa.. best2.. mesti meroyan bersama.. disebabkan aku nih dh lm xkua meroyan..harus aku kuar menghiburkn hati yg xberapa nk gumbira lately nih..

sebelom kua meroyan aku kene hantar kereta kt my uncle dulu.. eerrkkksuka sgt sbb jln xberapa nk sesak.. sampai dirumah mandi n segala bagai kami tyrus kua.. just meroyan di billion ajer.. xterniat nk pergi jauh dr c2.. rs macm byk sgt baju2 cantik.. sempat jugak aku menyampai seketul baju.. wane puple g2.. rs mcm nk lagi..tp sekarang akhir bulan..tunggu lg seminggu sblm gaji masuk.. kot telebih bajet makn pasir la minggu dpn..kihkih..

kami kua dr billion lebih kurang kul 10 sbb diorg dh nk kemas2 semua 2.. lau kt kelantan ni mmg xda shoping complex yg buka sampai pagi.. semua nyer berhemah.. sebelom balik sempat singgh beli mknn.. aku boleh hbiskn nasi n lauk patrik bersama teo o ais.. aahhh.. dahaga sgt.. mcba hanya mkn nasi n telur bungkus.. katenyer nk diet tp mkn lebih masa..kihkih..

sampai dirumah lebih kurang kul 11mlm.. masih awl rs nyer untuk tido.. sembang ngn cik ba smpaikn aku sendiri xsedar bila aku tetido.. terukkn.. per2 pom aku dh happy sekarang.. sgt lega bila boleh begini.. rs mcm punya life yg menyeronokkn..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF