MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, October 6, 2010

aku dah serik kot

naik jer kereta ngn tiba2 aku trus tarik tali pinggan.. zaaasss.. click bunyi nyer & masuk gear pas2 jalan.. wah wah.. sgt baik kerana aku seorg pengguna yg mematuhi undang2 jalan raya.. dah serik ker aku..?? soalan yg xpatut ditanya kn..kn.. sebelom ni mmg tak la lau nk buat cm2.. mcm sgt tegesa2 tp skrg tidak lagi.. kihkihkih.. mekasih cik polis kerana memalukn sy ditengah2 jln & juga membuatkn sy insaf xmengulangi kesalahn jln raya.. selepas ini takkn berlaku lg.. sy akn berhati-hati melihat cik polis slps nih.. insyallh.. melainkan sy terlupa,. melayukn mudh lupa..(ces! ader lg alasan) huhuhu..


wah! sgt bergaya kn bersama tali pinggan yg dipakai kemas.. hohoho.. jom kita pakat2 pakai tali pinggan.. lau x gk..kaye la polis asik duk saman org.. oh tidakkkk...



1 comment:

Lovely Bella said...

aku rimas aa pkai tali pinggang bile drive.. uhuhuh.. blum penah lagi kene thn ngan en. polis.. hehehe :)

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF