MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, October 19, 2010

baru boleh benafas

alhamdulilah.. semuanya semakin pulih seperti sediakala.. wlaupom aku semakin cbok ngn urusan duniawi.. tetap urusan akhirat tidak sesekali aku tinggl kn.. selepas segalanya selesai hanya tunggu keputusan.. kita hanya mampu merancang tp hanya tuhan yg maha mengetahuinya

sampai opis pg ni dgn hati yg lapang.. satu kejutan buat aku bila menerima kunjungan dar bakal mertua..oh.. sgt segan kerana berpakaian serabai.. apa leh buat.. dunt hipokrit kn..hehhee/.. sempat breakfast bersama ajer kerana mereka ada urusan len yg harus diselesai kn.. hanya beberapa ketika bersama.. ini adalah pertemuan ke-2 kami.. ermm..alhamdulilah.. mereka dpt menerima aku..

rs mcm sgt sibok.. yer sgt sibok bila kita baru nak mula buat sesuatu yg xpenah dibuat.. sdgkn org len dh sampai kegarisan penamat.. juga sgt penat mahu mengejar mereka2 yg dh otai.. oh.. tetiba rs sgt blurr n lembap.. moga aku punya semangat yg kuat. 3 pm, br sempat menghabiskn sebungkus nasi, akn aku selesaikn juga jika kudrat masih ada...


sudah beberapa entry tnpa gmbar.. rs sgt kosong.. gmbr ni sempat aku edit ketika terasa sgt bosan dgn kerja..

moga rindu dihati akn terubat.


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF