MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, October 12, 2010

aku rindu

sekarang sudah 1.00pm jm di pc.. hati masih resah.. resah menanti keputusan.. semoga apa yg aku usahakn akan memberi hasil yg baik.. insyallh..

pagi seperti biasa.. sampai di opis berjaya menghabiskan sebungkus nasi yg dibungkus dr rumah.. sgt mudah kn.. boleh berjimat.. hanya aku dan tini jer yg baru smpai.. intenet plak bermaslah.. tp tidak menjadi maslah bagi aku.. hanya perlu membuka file2 yg berkenaan.. xperlu meng excess intenet.. bila semangat dtg nk bekerja.. tiba2 menjadi down.. arrgghh!! air mate mengalir lagi.. hati sgt tersentuh.. oh..dugaan apakah ini.. cuba la memahami aku untuk sedikit detik..

aku biarkan telifon berdering.. mls meyeksa jiwa.. kami perlu ruang untuk berfikir & berfikir.. serta merta hasrat meneruskan kerja terhenti.. mengapa begitu sukar untk kau memahami aku..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF