MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, December 6, 2010

tmbah lg BE

ahak..td mcm sakit hati.. skrng pom masih lg.. tp bila nengok ikhln nuff BE dh betambah woooiii.. ahak.. mcm xcited plak dh..
korang jgn tny aku cmner aku dpt BE 2.. sbb aku mmg xtau nk jwb.. tetiba muncul tepampang kt screen.. walaupom xbyk.. just ckit jer tp aku ader.. korang aderr...? ahak.. gile mcm belagak.. mklum la.. first time kn nengok bende alah nih,,.

aku dgr2 org ckp kene rajin buat en3, kene rajin melawat blog kawan2.. lam kate len berusaha la dr segi n segala bagai cara.. kene sentiasa up traffic kt blog.. bia jem..ahak.. g2 la contohnyer.. tp aku kdng2 jer.. xsempat woooiii.. keje2... yg penting title entry. keyword yg sgt berkesan tuk menaikkn traffic.. ala2 wk karangan gk la kot.. errrmmmm... kene byk bc tips2 kot.. tmbah pengetahuan lg..

aku berblog kerana aku suka, aku berblog juga kerana aku bosan.. entry kwn2 boleh mengembira kan aku... boleh mengisi masa lapanag aku, masa bosan aku.. per2 pom.. thank a lot nuffnang..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF