MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, December 14, 2010

Gedik "sayang awak"

mood : ngader2..
rs mcm nk ckp gedik2 jer.. mcm nk nagder g2.. boleh kah..? ahak.. dush! skali bila da rs aku ni mcm tegedik2.. aauuuwwww... xsuka xsuka..

letak tgn kt pp n & gelengkan kepala sambil ckp " xsuka xsuka xsuka" hahahhaa (gedik ker tidak)

semalam blik dr kerja aku xtrus masak nasi sbb perut aku masih kenyang.. maka xda hal la jika aku xsibuk buat2 rajin msk nasi sbbnyer xda saper yg nk suh aku or nk mkn masakan aku.. only me.. say again..!!! only me okey yg mkn nasi..kihkihkih.. 3 kali sehari itu adalah wajib.. kerana aku adalah pengemar nasi yg sejati.. cewaahhh..!!! mcm bangga jer kn nk bgtau kt semua org bahawasanya aku adalah pengemar nasi.. kahkahkah.. lau xjumpa ngn abg nasi 2 mybe aku boleh hilang kewarasan.. boleh kah..? saper2 yg kawin ngn aku sila pastikan stock beras tidak putus.. harap maklum..hikhik.. tp boleh jer sebenarnya xmkn ns.. cuma aku harus tanggun natijahnyer pd keesopkn hr la g2.. (entry agak skema.. harap mklum.. sekian terima kasih)

actually aku mmg xleh nk nengok or dgr or per2 la yg berkaitan ngn org yg sengaja buat2 gedik dpn org2 ramai2.. perrrghhh!! serius aku ckp rs mcm nk lempang jer saper2 yg tegedik2 dpn aku... ampun la sgt2 xsuka okey.. tp lau dh mmg gedik dr azali 2 nk wk cmner kn.. lempang pom xkn leh sdrkn dia dh.. but2.. hahhaa.. ader but2 tau.. i like nora danish.. yeahahhaha.. gedik manjernyer bkn lakonan.. siyes.. aku suka dia.. come sgt.. suka tengok dia..

aku jg pnh nk tegedik2 dpn che b, nk ckp manje2..lembut.. nk bg tau " saya sayang awak" secara lemah gemalai.. cewaaaahhhh!!! tp malangnyer aku telah dikutuk secara kaw2... sib baik xkene lempang jer... dia.. mmg xbg semangat lansung okey untuk aku jadi seorg kewanitaan g2.. huh!.. terus down seh.. itu lah sbb nyer aku telah secara langsungnyer menjadi seorg aku... hehhehhee..

per2 pom.. motif of the story.. " aku adalah aku"

sekian terima kasih

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF