MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, December 16, 2010

aku gatal

pg2 lg rs mcm xslesa.. kaki tngan aku dh gatal2.. naik semua merah2... rs merayap merenyam kt kulit nih.. just kt lengan jer.. hrp2 xmelayat.. bila bgun & lps mandi br aku perasan sesuatu kt lengan tangan aku.. dh mcm melarat ke siku.. oh good.. aper yg dh jd nih.. alergic kah aku.. smlm aku da jumpa doctor gg.. pergi bersihkan segala habuk yg da kt gg.. sebelom 2 mmg aku xda rs per2 yg pelik pom.. bila blik xda pulak aku mkn per2 sbb sblm pg jmpa doc aku hnya mkn ns telur n aym.. sebelom nih mmg aku xpenh kene gtl2 cmni... mustahil aku alergic.. sekarang mmg aku ngh rs mcm menderita kt opis nih.. asik nk tegaru-garu jer.. hanya kt tangan jer yg nmpk ketara.. wawwawaa... makkkkk...!!!! tolong la... nk tegaru jer nih....


pic from go0gle..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF