MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, December 12, 2010

macam biase

skrang ni mcm mmg xda apa nk ckp.. xda aper nk cite.. kje byk + tdo kurang.. mcm rs nk cuti 5hr..nk tdo..nk pegi jauh2.. mcm nk duk sorng2.. xda per2 bunyi kt telinga ni.. 5hr xpyh pikir per2,. hari tdo xbgun2.. 5hr mimpi yg best2... bole 2 cm 2.. huhuhu.. np selalu nk pikir tentng org len.. np nk kene jg ht org yg xpnh nk hargai benda yg da dpn mate.. slh ker lau buat baik.. slh ker lau ckp leklok.. slh ker lau bg pendapat.. slh ke nk tolong.. slh ker.. hnya satu jer yg aku harap kan.. tolong tolak ansur.. blh ker tidak... aku bole.. aku bole.. tp org len bole ker...?

sejak hr khmis lg jiwa aku xtenang.. keje xsiap , ahd kene continue.. bila ahd plak.. intenet mcm hampeh.. pg2 lg rs stress. mlm plak xdpt nk tdo.. bunyi yg meyerabutkan telinga.. but what can i do..?? nothing.. harus berfikir sendiri..ermmm.. aku harus mengundur diri.. mencari sebuah ketenangan yg dh lm hilang disebalik peredaran masa.. semoga tiada siapa yg kisah.. dan juga semoga tiada siapa yg terluka..


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF