MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 22, 2010

nissin Di622

Dh berhari2 xmengupdate bl0g neh.. actually aku bercuti kerana da perkara yg harus disettle kn... urusan hidup ngn mati... apakah!!!.. (sila jgn pecaya..) dan disebabkn hujan dimuka bumi ini kembali turun mencurah2 maka terpaksa aku btlkn byk rancangn bersama kwn2 sepermainan..

entry ini hnya berkisarkan pd speedlite yg br aku miliki.. walaupom tidak seberapa power tp bg aku cukup memuaskan hati.. harga tidak menjadi kepentingan bg aku.. apa yg harus diberikan kepentingan adalah skill kita menguruskan sesuatu perkara.. sgt berterima kasih pd seorng kwn yg bernama yunie.. beb! thnk ok..

maka ahd itu aku n bebdak opis mengetest speedlite,, aku sendiri menjadi bhn ujikaji bersama opismate yg lain.. sgt teruja OK...


dan ini lah hsik pencahayaan Nissin di622 + teknik HDR dr adobe...

~SEKIAN TERIMA KASIH~


1 comment:

myranaqi said...

wawawa..jeles2 nk jgk kamera cam gitu..haha..bg kat i satu bleh??nk nk nk

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF