MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, December 23, 2010

Polis & JPJ

pergghhh!! cukup pakej aku dpt surat saman thun neh.. dr Polis ri 2 aku xpakai tali pinggan & had laju belebihan.. aiiyyyyaaakkkk.. br jer kua simpang trus tecongok plis traffic ngn moto dier yg mcm ala2 kuda puteh 2... semmnyag xsempat la doh nk narik tali pinggn.. segak gile dia jln mai kt aku... " bg ic n lesen cik" perrgghh!!! cair woooo... xckp byk aku trus bg... " sy nk saman awk xpakai tali pinggan" zzzzzzzzzzzzzz... pengsang trus xjd mengayak n tetiba aku tgk abg polis 2 mcm pakcik polis.. sudah hilang kehendseman dia.. " ok" (juga xckp byk) aaarrgghh!!! mcm bengong jer aku kan.. dgn rela membiarkn pakcik polis(trus jd pakcik) saman aku yg mcm br bgun tdo.. apakah?

lps settle segala bagai tandatangan maka aku pom begerak menuju opis.. smpai opis mcm pening2.. br aku sdr.. wawawawawaw.... aku kene samannnn... 300 ringgit malaysia woo.... ms 2 la aku mcm xleh terima kenyataan.. apakah..!! apakah!! apakah..!!!

selang 2 minggu mak aku cl ckp surat saman had laju smpai umah.. sila byr dlm tempoh yg ditetapkan.. oohhh incik2 polis.. np suka saya ek..? (cisss...perasan.. buat slh xsdr diri) lg aku mcm xleh terima hakikat.. dan dh settle semua saman maka dpt plk surat amaran dr JPJ.. aiii... tinted kete gelap daaaa...lg melayan tinted kete yg br jer aku letak xsmpai 6bln... eerrmmmm... apa nk buat.. SY SALAH ENCIK.. hrp maaf kn sy.. sy akn buat lg..kihkihkih.. dushh!!!

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF