MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, December 5, 2010

BAJET PEGANTIN

wah wah wah.. tnpa segan silu sekarang ni acap kali duk sebut2 pasal pegantin..kawin.. n segala bagai yg berkenaan penyatuan 2 jiwa..kihkih.. bulan 12 dh jd mcm lumrah ramai org yg menamatkan zaman bujang.. ai.. aku bile lg....!!!!??? masa itu juga akan sampai kerana sudah tertulis n tersurat semua umat islam harus la hidup berpasagan.. yer x,..? yes.. semestinya.. 2 sbbnyer allh jadikan kita 2 jantina.. perempuan & lelaki.. kerajaan pom dh wk macm2 kempen suh org kawin cepat2.. maksud aku untuk yg mane wajib kawin la kan.. bg akat nikah free & siap bg hadiah kawin g2.. saper xmau kan.. alhamdulilah.. sekurangnyer gejala maksiat bole kita banteras dgn pelahan2.. aiiii.. mcm2 la kan..

aku pom dh mula nk wk perancagan kawin.. menabung menabung menabung.. x lm lg blog ni penuh la ngn cerita2 kawin.. so xcited g2.. (xkisah la cite org len pom kan.. jnji cite kawin) ahak.. abaikan jika rs mcm terover nk kawin.. bila nengok bajuk liplap liplap g2.. pelamin tersegam indah.. bilik lak dihiasi bunga2 wangi2.. waaaaaa!!! maakkkkk aku mau kawin... dush!!! hamik kau.. gatal lg.. lm simpanan ko dh da brp hinggit..? setakat ni aku mmg xleh nk jwb soalan 2, sbbnya bila masa gaji msuk trus habis lm simpanan.. boros oooo... mcm2 aku nk beli.. haiyaaa... kawin ngn org kaya la gni gk.. tp da ker org kaye nk kat ku.. oh cik b.. ampun ampun.. tidak sesekali akan mendua kan kamu.. hikhik.. aku terima seadanya..

ok cukup untuk melalut xtentu pasal.. ni adalah gara2 terkene sawan kawan aku yg bakal menamatkan zaman bujang feb 2011.. dgn xsgnja aku terlibat sama..ahak... per2 pom smg segalanya berjalan dgn lancar.. aminnnnnn.....

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF