MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, November 25, 2010

macam tak sibok

aku nk bagitau bahawasanya aku ni tak sibok.. tp keje aku mcm xpenah nk siap.. np yer.. aku ni pemalas ker.. ?? setahu aku xda palk org komen per2 pasal aku.. kate aku mls ker xbuat keje ker aper ker.. errmm.. confius tul.. still mcm leh dpt pingat kerajinan g2.. ceewwaaahhh!! tp aku still rs mcm aku ni xcekap.. ai.. np la jadi mcm nih kan.. np aku xfocus.. xkan la memory kepala otak aku nih dh full.. mustahil!!!

lately nih bila blik rumah rs mcm kosong jer.. xda teman.. blik rumah mandi n sgala bagai pas2 ngadap tv xpom lau cite lam tv xbest lyn movie yg nth kali keberapa aku ulang.. gile boring tahap babun.. tolong tolong.. air manis masam masim sume aku telan tp xbrani nk telan nescafe bila ms bosan takot2 nt xleh tido maka bertambah la kebosanan kuasa seribu.. aiii... mcm menderita nk tunggu keesokan hari..

kdng2 aku jadi heran bila seseorg yg hobinya a.k.a suka begayut bejam-jam smapai pagi.. pe la yg dibualkan.. aku dh cube buat mcm 2 konon nk menikmati gayutan tefon yg berjam2 lamanya mcm 2 tp akhirnya senyap g2 jer.. xda per yg nk kua dr mulut..mls mls mls.. xlrt nk bukak mulut.. akhirnyer tutup mulut pandang shiling.. rumah aku da shiling xda atap zink..kahkahkah..

dah la.. xlrt la nk bercerita lam hati.. kosong kosong kosong..

dh lm entry xbergambar.. thnk 2 bark kerana mengsnap pic ngh control cun melecun belakon focus.. kihkih



No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF