MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, November 14, 2010

macam tak puas

aku sgt xphm bila org sanggup n suka kaple ramai.. xkira la pompuan or lelaki.. xsyg kah dia kt diri sendiri.. sampai bila.. happy ker hidup mcm 2.. puas ker ader life cm 2.. ermmm..mmg pelik.. np jd cm 2.. sbb xsanggup nk kecewakan org bila hati dh xsuka.. or sbb sj nk hilangkan bosan atau pom mmg xpuas.. xcukup ngn sorang.. pikir pasal hati kot kecewa t.. takot diri sendiri akan kecewa bila kene tinggal.. weiii..mengarut la.. sgt mengaruk ok!!.. terima qadha n qadaq la.. dh ketentuan mcm 2.. kenapa mesti lari dr hakikat n buat org terluka n kecewa.. suker ker mcm 2.. ohhh...!!!

hidup dh jadi tunggan tebalik, ckp pom nk kene menipu.. tiap2 hari ckp bohong... perlu ker mcm 2..? xsdr ker..? dlm nk jg hati kekasih yg belom tau jd milik kita.ramai hati yg terluka.. hanya pikirkan psl kesenagan diri hidup org len di hancur kn.. errmmmm... sanggup hilang kawan dr hilang kekasih.. 2 pekara biasa kan.. it;s ok.. aku sedeh sgt bila kwn2 aku berperangai mcm ni.. suker ker dia.. lau setakat lyn ats angin aku xda la rs berslh jika xnasihat tp ni x.. 1 mlm 2 lekaki harus dilayn.. kua mkn..jln2.. sanggup bersusah demi lelaki itu.. ?? apa yg da lam kepla otak dia pom aku xtau.. np mesti bersikap tamak.. aku xsuka mcm mempermainkan kasih syg... cinta n kasih syg nyer besar.. boleh dikongsi2.. ahhh!!! harus kah tidak berlaku setia.. harus kah...??




No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF