MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, November 24, 2010

cerita semalam

lebih kurang pukul 12 setengah mmg aku dh xtahn.. mate nk tepejam..tekak pedih..kaki lenguh2.. lengan tangan jari semua la sakit2.. gggrrrrrr.. tp terpaksa gagahkn jugak untuk blik tdo kt rumah.. nk tdo kt opis sgt xslesa..harus balik jugak.. dgn pelhan jer driver takot aku terlalai lam keadaan yg hampir separuh sedar.. sempt singgah difarmasi.. panadol sekeping dan juga sebotol 100plus.. hrp xberlarutan..

nk ngadu manjer2 ngn cik B.. tp lupa nk topup fon.. oH.. perlu ker tukar pakai line lake.. OMG.. xmau jadi len lak nt.. bila smpai kt rumah aku dh xpikir panjang.. salin semua baju.. & than telan panadol.. selang 5 minit aku telan 100plus ngn rakus.. & trus selimut litup.. berharap lam hati mg suhu bdn cepat turun.. xlarat sgt..

pukul4 tetiba rasa berpeluh2.. yeahahahaa,.. aku dh ok.. bagun mandi n segalai bagai.. alhamdulilah.. demam xberpanjangan.. & hari ni aku boleh berhidup seperti biasa..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF