MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, November 11, 2010

canon 1000d

bila dh xjd keluaran br pom xper kan kan.. asl efect n kualiti bagus.. aku dh bejaya dpt kannyer.. ngn xsengaja hampir penuh sudah keinginan dihati.. yg da dpn mate skrng sgt la aku hargai.. & akn aku jaga ia sebaik munking.. yg aku gengam sekarang jua akan aku simpan n ikat kemas2 supaya xjatuh atau tercicir,,. semua tu dh jadi sebahagian dr hidup aku.. bab kate len tanpa semua 2 maka xbermakna la hidup ini..

masa n wktu jua semakin pantas meningglkan aku.. harus bersyukur dgn apa yg ader.. sentiasa berdoa dan berusaha semoga dipermudahkn segala urusan..amin..



pagi2 lagi dtg mood yg sgt baik walaupom terselit sedikit perasaan xpuas hati.. tp xper..harus bersabar.. mesti buat sesuatu.. nmpk nyer kereta puteh dh jd color koko.. oohhh tidakkk..harus mandikan nyer supaya nmpk suci.. aku basuh sendiri kereta sebelom gerak ke kerja.. sgt sweet ok bila basuh kereta ngn pakaian opis muka bermekap.. kuhkihk.. lps sudah bersih n segala bagai ingin singgh membeli breakfast tp terpaksa aku lupakan.. harus terus ketempat kerja..agak lwt sudah.. mujur la jalan sgt tenang.. memandu dlm keadaan waras & berhati2.. serik disaman sudah..

seperti biasa perkara yg aku lakukan.. & trus aku lakukan sehingga la tiba waktu untuk aku pulang...


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF