MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, November 28, 2010

banjir ker...?

aiya.. pukul8mlm..aku dh rs mcm risau-risau bimbang2 g2.. hujan turun lbt gile..tmbah lak guruh ngn kilat.. hohoho.. tergerak hati nk intai lua rumah.. haiyaaakkk.. tekejut gile aku bile nengok sliper2 kasut semua dh terapung apung mcm duh main renang2... makkkk..!!! kete gue.. per nk buat nih.. risau gile aku lam rumah..dh la duk sowang2 xtau nk wk per.. lam 30 jm 2 hujan mcm dh slow ckit..konon aku bajet mgkin xnaik smpai atas la kan..

tp kuasa tuhan xda siapa yg tahu.. hujan still lg xbrenti turun ngn lebatnyer.. aku dh kekangkang lam selimut.. mmg dh xleh nk pikir aper..tetido ngn sendiri.. last2 aku sdr lm kul 4pg myb kot xbrp sure jm 2 kul brp.. aku sdr bila aku tarik slimut mcm rs bash2 g2.. ingt mimpi upernyer bila aku bagun dr katil n than pijak kt lantai mak ai dh separuh buku lali.. cpt2 aku kejut kn mcba n selamatkan brng2 yg beselarak tas lantai termasuk la camera n laptop aku.. alhamdulilah dua benda 2 selamat.. yg xselamatnyer baju2 yg kt bwh rak,hbis semua lencur basah bejerut..

kemas2 semua brng2 angkt ltk kt tas meja than aku tdo jp sbb hujan mcm dh breti.. kul 5 sdr blik alhamdulilah air dh surut.. maka harus cuti hr ini untuk keje.. tungkus lumus aku n mcba basuh lantai n jemur semua bj2 yg bsh2 2... yg tebal2 hntar dobi.. aiiii... mmg penat gile.. kdng2 aku tepikir.. ni br ckit thn bg dugaan bnjir.. cmner la org yg rumah tengelam trus 2.. errmm..

masuk opis sebelah petng.. harus juga. da keje yg perlu disettle kn.. wlaupom letih tanggunjwb iru pentig.. cewaaahhh!!

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF