MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, November 23, 2010

dah rasa mcm tak larat

lps slesai solat subuh.. terasa sgt xlrt, tetiba rs mcm perit jer tekak..nk menelan pom payah.. xkan nk demam kot..smlm aku ok jer.. huhuh.. xper la, lps ni kot ok.. aku tdo sekejap sblm besiap ke kerja..

lps mengenakan sebungkus nasi badan aku dh makin xbermaya.. pedih jer tekak.. bdn lak lenguh2.. oh.. need sleep right now!.. nk blik dh mls.. try jgk buat keje tp makin pedih tekak nih.. perlu ke aku cuti.. ai.. dh byk cuti lately ni. mcm xbest lak.. cube mencoretkan sesuatu di blog nih untuk mengembalikan blik semangat yg hilang.. hikhik.. cewaaahhh..!!! ptg nih da date yg best..hrp2 aku leh join sama.. dh lm xlpk2 n sembang2 ngn diorng semua 2..

mls dh nk ckp psl bdn nih.. xleh bg muka sgt.. kene kuat.. kan..kan..kan.. aku suker tgk full house. korang mesti tau kn drama korea yg fames itu.. cite 2 dh berkurung lamanya tp aku xpenh puas nk nengoknyer.. feeling jer.. aiyayaya.a..

alahai..dh rs mcm nk tebalik jer.. nt la sambung en3.


2 comments:

Fiza said...

samer la kiter...kak fiza pun tak puas gok tgk citer tu...funny sangat kan.....

shidah said...

hikhik.. kan..kan..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF