MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, November 10, 2010

dah rabu rupenyer kan

rasa macm baru jer cuti jumaat hari 2.. aip.. tut2 esop dah khamis..aiyayayaa... mcm cbok jer kan bila masa pom xsedar gerak ngn lajunyer kan kan kan.. aku pom rs mcm.. next week cuti lagi sempena raya aidiladha.. wah.. rs mcm beruntung bila duk kg nih.. paslnyer xpelu nk pikir pasl tiket bas habis..almaklumla aku suka blik ngn bas ms zaman dulu2 la kate kan..

sejak 2 3 hari ni aku sgt menyibok kan & membizi kan diri ngn pelbagai acara.. bdn bila dh letih sampai kn diri sendiri xsdr bila tertido.. tup tup dh pagi..aiyayaya... msg masuk pom aku xsempat nk megreplykn nyer.. sib baik jgk buah hati jauh nun disana juga cbok..lau x maunyer tiap2 mlm makan hati rajuk msg dia xda org bls.. kihkhih..ciaannnkn.. hah! lau xmaunyer dia mengamok sampai negara cina.. xpsl aku kene tempah tiket fligh terbang p pujuk kt cina nuh.. wahwawhaw..meroyan sampai ke 2 lak..

ni la benda yg aku rs mcm nk cbok..

aku dh lm minat bidang ni.. semulajadi tau bkn suka suka ikot org.. tp xmenyerlah sbb aku xmampu nk memiliki dslr.. so skrng aku dh da.. impian hampir direlisasi kan g2.. kihkihki.. sabar itu penting ok..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF