MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, January 9, 2011

xda rancangan

ok! bkn nk cite pasal pesiapan kawin or per pesiapan ok.. just nk bg tau rumah aku hmpir2 tengelam.. ceh ceh.. padl xda la tengelam pom cume bilik air yg kt bwh dh naik air.. so kami semua pakai bilik air yg kt ats.. lau la hujan still turun xhenti2 confm tengelam hbis wooo... hujan dh turun peringkat ke 3 ma.. rata2 lm berita ckp psl banjir kt teganu kelantan makin buruk maaa.. risau pasl family kt teganu..hope diorg baik2 jer.. nk dtg opis pom aku macam takot2 sbbnyer kot jln kene tutp n aku terperangkap lm banjir.. oh..mintak jauh la.. xmau xmau... tp lau dh mmg ketentuan aku akn mcm 2, semestinaya ku redha.. dugaan dr yg maha esa..

nk cite psl pesiapan.. wk ms sekarang aku xkemana2 pom nk beli or nk survey brg2 semua.. keadaan x mengizinkn.. bila dh semuanyer reda br la kami pikir balik n teruskan rancangan yg tergendala.. haiii..mklumlah.. semua harus aku settle kn sendiri.. kakak abang semua xda.. berdikari la kan..kan..

cuaca mcm duk kt gurun lonih.. mmg best la ckit.. xla pns sgt.. bila dh hujan jer maka semua org bwk kete.. so, kt jln raya korng phm2 la yer apa jadik.. huh! kt opis lak hr ni aku keje copy n paste n delete jer... haiyaaa.. satu hapa pom xjadikkkk..
k la nk wk keje dh..nth per2 la yerk... serabut pom ader nih...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF