MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, January 10, 2011

mood macam best

smpai opis mcm kalut ckit hari nih..apa xnyer aku bengang ngn pC kt opis nih mcm nk cabut2 jer semua benda.. geram garam goreng geraok gerek semua ader... keje aku yg semlm semua sia2.. semua xjadik... tension woo.. sib baik la aku nih mcm cekap la..(coiii..perasan woooo...sila abaikan) lm ms 30 minit campur ngn aku check balik keje2 2 dh boleh settle.. harp settle la kn.. ko jgn buat hal lg wahai Pc yg sgt cute.. udah2 la menyusahkan aku..eerrkkk... slh ker tidakkk.. ok..done.. mls nk pikir lg.. downnnnnnn!!!!

bila dh lega baru leh makan pagi.. pekene roti canai kosong ngn nescafe jo la.. perut mcm xmo mkn nc.. masuk opis lps breakpast tetiba kelib2 rommchat ex sekolah dulu.. wah wah..mcm best la berchatim hari nih.. gggrrrrr!!! sgt rindu ms zaman sekolah..sweet 17 lor... mkn nc la jp... hehehe

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF