MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, January 16, 2011

janji palsu

hah! hahhaa.. jap2..nk tegelak jp.. aiyooo.. ni aper kes nih hah!.. ni kes keje la mak oi.. keje jnji palsu.. aku sekarang nih dh xder keje obetime or stayback kt opis smpai la keje beres.. oooo..ooohhh...tidakkkk.. sekarang nih lah keje yg sgt rilek,. aku dtg lmbat n blik awl..kekekke.... ooppsss... sila abaikan perangai yg gile terang2 tunjuk protes xpuas hati kt bos.. ampun.. sila naikkan gj sy pd thn baru neh ok!

nak jadikan ciet la kan.. keje nih ptt dh settle hari khamis lg maaa.. tp disebabakan sebab2 yg menasabah xtend smpai hari nih.. janji khmis dh beres tp still jgk xberes.. cmner2.. jnji palsu tul la kan.. hehhee.. mcm nk tegelak gk bila kakza ckp cm 2.. sory ek kak kepala sy nih dh xberapa nk standup,.. asik xbetul jer hantar change request 2.. xper.. leh tunjuk kesungguhan ngn hanta change request byk2 kt dalam email... lau masuk pertandigan email saper yg paling byk receive of course la dh terang2 aku yg dpt score yg pling tinggi..kekkee..s engal jugak minah neh... ggrrrrr...

mls nk ckp dh..duk CR jer seharian tunggan tebalik nengok document yg nth per2.. bos sy nk brenti kje 24 jm boleh..!!! hahhaa.. oh tidakk!!! nt nk mkn per lau xkeje.. huhuh.. datuk2 or org yg kayer raya sila kawin ngn sy ok!! ooppppssssssss......... ok dh. aku dh melalut.. entry pom dh mcm per.. makin byk taip makin sengal lak kan.. now nk kemas n segala bagai CR nk kene chek balik.. so pas 2 aku jugak nk blik.. byerrrr... muah! hambik ko!!..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF