MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, January 12, 2011

DIY : Do it your self

muahahhaa.. dgn bertungkuslumus nyer aku ngh menyiapkan selai tudung neh.. ai.. hope menjadi la.. sekarang aku xmau bgtau lag tudung untuk per.. untuk dijual..? untuk dipakai sendiri..? untuk sajer..(ader kah?..) or untuka hadiah.. hahahha... jengjejeng.. ngh exited gile babas nih.. hope berbaloi la kan usaha..mg terpancar keikhlasan & kejujuran kah tudung 2..(boleh kah..?) hentam la labu.. dh nk lengkap bhn2 nyer.. just jarung ngn benang nyer jer xda lg.. hampeh tullll...

hjt dihati nk upgrade or renew jer tudung2 yg ader.. tp mcm kain xsesuai lak.. harus beli j bhn2 asas yg berkaitan untuk memudahkan kerja.. semlm beli lace.. hari ni ms kua lunch beli kain shiffon lak.. esop2 kua beli per ek?.. kihkih.. boleh jer sebenarnya aku nk beli skali gus.. tp pkir2 2 3 kali nk cut cosh kan.. kot2 da tudung2 yg dh xpakai tp masih elok leh modified jer..

byk gk site & blog2 yg aku survey cara n contoh buatannyer.. tengok site pom dh jadi gelap mate, lau g kedai yg jual benda alah 2 gk nyer pitam terus aku kt c2... xtau design maner nk pilih.. ehem ehem... harp pilihan aku untuk ini tepat.. wawawawa.. xmau dh tukar2... dh xlrt nk pikir... blik rumah nt nk trus jahit.. confim.. kekekke

mg dipermudahkan segala urusan.. aminnnn..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF