MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, January 16, 2011

tudung siti

konun konun title mcm best kan.. hah! nk bgtau hr 2 aku da wk tudung cik ct sendiri kan.. dh hmpir nk ciap.. ckit jer lagi.. nt aku upload gmbr yer tuan tuan dan puan puan..kekkeke.. gile sgt xcited nk memakainyer..
kt opis hr nih xda wkper pom.. aku byk minum air dr smlm smpai la ptg.. nth sbb per pom aku sendiri xtau puncanyer.. aiyaaa.... perut pom dh kembung ngn air jo nih.. keadaan opis plak sunyi sepi.. aku pom xda selera n xda mood nk wk keje.. mslh dalaman punca segalanyer berlaku.. kt cni xleh la nk cite secara detail,.. if da saper2 menah tau n penah tebaca kt maner hope semua kan jd lebih baik lps nih.. amin...

chiness new year pom dh xlm.. sale midyear pom dh bermula.. aiyaa... telan air luir jer la ambo nengok sale2 yg bejujuk2 2 deh.. nk bershopim sakan ngk bole dong.. kwn2 duk ajak p jaln2.. makkk.. aku sgt2 nk ikot sebanrnya..tp keadaan xmengizin kan aku kemana2 nk join berenjoy ngn korang pom aku serba salh.. nk enjoy tp hati xtenang \.. itu xbole..sgt mendera perasaan ok!.. insyallh..jika semuanyer baik aku akan usahakn gathering beramai2 pk.. miss u a lot bebeh!!

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF