MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, January 11, 2011

Perasaan Terlampau

xtau cmner nk mula neh.. al-kisahnyer begini.. ngh syok aku duk memandu tetiba aku rs mcm xslesa ngn kete yg aku drive nih.. berat semacam.. lam hati da gk terpikir xkn la nk rosak dh kot.. it;s ok la kan.. pas2 mungkin slh satu sbb jalan sekarang dh xelok.. byk yg rosak sbb banjir...pas 2 plak mcm da org duk pndang2 kt kete aku.. oh risau.. da per2 ker.. nk legakan hati so never mind la korang nk pandang pom.. xluak ok!.. kete aku come mungkin.. (ceh..perasaan) aku drive slow2 jer dh.. 2 3 kali aku ulang alik dr rmh ngn opis semlm.. keje byk la kate kan.. konon blik awl, tp dh kene g opis blik.. adoiiiii....dah la ngn keadaan kete mcm xbest nk drive ek... xterpikir pom nk check luaran or dalaman..kehkehkeh..

smpai rmh agk2 kul 6.30ptg la g2.. dh smpai rumah nmpk la jambu merah2 tas pokok dpn rumah.. so pe lg kait la kan... ngh syok duk kutip jmbu 2 tooinnggg!!! aku tenampak tyr kete yg kempis dh rapat kelantai g2.... cccoooiiii dh merekah-rekah tyr 2,.. pancit upernyer tyr 2... aiya.. gile aper aku nih smpai kn xperasan tyr pancit.. dh mcm jauh gk la aku jln hari nih.. kt rumah br perasan... aper kes doooohhhh.. mmg sengal la jd mcm neh.. dh ptg maner nk cr kedai tyr neh.. nk xnk terpaksa la nyusahkan org jugk suh mai tolong tukar tyr neh.. bkn xboleh wk sendiri tp sj nk manjer2 ngn org,,.. nk uji org 2 take care ker tidak psl buah hati pengarang jntung dier neh.. ahak ahak..dush!!!... terpaksa thn kene bebel sejenak kerana perangai yg tidak peka.. oh!..ampunnn..

mlm2 mmg kedai xda buke la kn.. so just tukar ngn tyr spare jer la n disebabkan pulus tidak mengizinkan aku just tapung or tampal jer la tyr 2 dulu sblm beli br... wawwawwa... duit maaaa... pg2 lg sblm sampai opis aku dh tercongok dpn kedai tyr.. "abg, tampal tyr lubang kene paku boleh ker tidak" muahahahhaa.... mestila bole kan.. 2 kn kedai tyr..kihkihki..
so lps nih tolong la berperasaan semasa memndu.. jgn amik mudah semua benda ok!.. untuk aku..hehheheh...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF