MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, August 2, 2010

oh oh oh..~rasa macm nk menjerit jew~

masuk pemulaan ogos kepala aku dh rasa mcm sesak jer.. bkn sesak pasl keje ok!.. tp sesak pasal benda len..OMG.. errrkkk... hnya 10% j dr sebahagian besar otk aku yg kt tas kpla ni pkir pasal keje.. lg balance 90% 2 nth pe2 la aku sumbat n masukkn...huhuhu.. sgt kritikal disini.. mcm org sakit otak g2.. tp mmg xla.. aku seorg yg normal & waras ok!.. lau xda dugaan.xda mslh..2 bkn name nyer kehidupan kn..kn.. tepulang ats diri cmner nk handle n urus kehidupan ni dgn sebaik2nya.. ampun che b jika kau dipaksa melayan aku krn aku juga terpaksa begitu.. kehkehkeh..(ayt xleh blah.. dush..ampun)



ramadhan bakal menjelang.. aku berharap moga ramadhan ini akan mengajar aku lebih tabah.. first rancagan xdpt aku settle kn dgn sebaik mungkin mengikut apa yg aku nk.. itu yg buat aku sgt frust.. oh,, 3 hr 3 mlm aku xlena tido.. mkn xkenyang.. mandi xbsh.. (itu tipu!!..jgn cuba pcy ok


muka kesian.. sila abaikan...


disebalik kepahitan pasti ada kemanisan.. aminnn...
harap maklum..
sekian terima kasih..

1 comment:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tengah stress pun masih blom tersenyum...bagus2...hihihi

Dugaan tu kan mematangkan hidup .. :)

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF