MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, August 27, 2010

nafsu.. sib baik xda gj lg..

blik keje khmis kelmarin ngn rs hmpa check account masih lg xberupa.. oh..down! down! down! doh.. br jew rs nk gumbira menikmati keindahan alam..tetiba jd xbest..huhuhu.. pa blh buat kn.. terpaksa menerima dgn hati yg terbuka.. (mmg xdpt nk terima kenyataan daaa... kura2 lm perahu,pura2 xtau..kuawang kuwang..)

masuk topik yg sepatutnyer lak.. blik keje semlm aku trus begegas masuk ke dapur..(begegas la sgt..jgn pecaya itu tipu) trus aku buat air n hidang per2 yg ptt.. takot xsempat lyn epilog syurga cinta..kehkeh..walau pelakon kureng bekesan tp jln cite dia best la jgk.. eh..eh.. 2 pndgn aku tau.. ngh duk syok2 lyn drama 2 tetipa toing toing msg masuk lak..

"cik kak..nt kemas-kemas rumah tau,pasang langsir semua benda tukar sarung khusen psng kapit ok!.. nt kami blik sehari sblm ry..xsempat dh nk buat benda 2.. tolong tau" (hah! amik kau.. suka bersenang lenang..eerrrkk..xmau xmau.. ini satu arahan.. )

"ala..org bz la... keje byk.. sari sblm ry 2 pom org kene keje lg tau..(alasan) tengok la nt ek lau da ms.." (motif :- xsuka la...aku kene buat sorng2..huhuhu..sedeh jer rs...wawwawaaa)

dh masuk wktu bebuka.. ms duk ngh lyn2 mknn 2 ummi pom ajk aku p pasaraya lps mgrib nt...OMG.. dugaan apakah ni..(dugaan nafsu..kehkehkeh).. aku jwb OK jer,, mmg prh jiwa aku.. xsuka la g psry xda skeleng...kehkeh..

sampai jer sane aku just usha2 brng.. semua ditanggung oleh umi..so aku xda la tedesak nk brg2..just p jln2 jer.. bosan gk duk rmh walau keje byk.. buat xtau jer... aku berjya melawan nafsu aku..ohyeah...(gmbar xdtp dupload..xtau np ngn tepom nih..eerrkkk)

smpai rmh nk online tp line broadband lak hampeh.. meyampah.. so.. tutup laptop zzzzzzzzzzzzzzzzz...
sekian terima kasih..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF