MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, July 28, 2010

apa nak di kate

~ xda pe nk kata pom... mmg xda benda nk di taip.. xda benda jgk yg penting.. xda benda jgk yg kene cakap.. aaahhh... np mesti amik mudah semua benda.. stresss.. soo stresss.. very2 stress... eerrrkkk... wat cn i do.. berangan itu mesti, bemimpi itu jg wajib.. segala bagai smpaikan xcukup mkn & xckp tido.. wat can i do if semua 2 tepaksa aku tempuhi.. aku xsuka menunggu & mengharap.. aaahhhh!!! stress... tiap kehidupan ader cobaan..yeahzaa... aku tau itu.. dan juga aku redha..

seorg sgt pentingkn kesempurnaan..seorg lg jugak sgt simple.. seorg lg jgk biase2 jer.. bg dia semua benda mudah.. seorng lg jugak anggp semua pekara mesti buat dgn serius(apa aku melalut nih..).. wat can i do.. jika tiada usaha n doa n berkat n segala bagai yg berkaitan.. mustahil semua yg kita iginkan akn terlaksana..

semenjak 2 menjak ni en3 sgt pendek.. hny luahan perasaan.. tiada apa yg istimewa melaikan aku menjalani kehidupan sebagai seorg yg waras & normal..kehkehkeh..
bersembang di room chat Fb bersama kwn2.. menghitung kwn2 yg sudah bersuami dan berkeluarga.. ohhh tidakkkk.. itu menambahkan kestreesannn aku jer..(kestreesan..xda lam kamus dewan kot..kehkehkeh) umur makin byk.. skrng tinggl 2 3 org j lg yg belom menamatkan zaman single.. muahahhaa... bagus korang.. kawin muda...

p/s
mau smbung keje daa...(hari ini ent3 sedikit kearah kesasteraan)

1 comment:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahaha....
kite mengalami masalah kestresssan yang same ...hihihi

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF