MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, August 24, 2010

*sign

cepat masa berlalu..hr ni dh 15 umat islam berpuasa n selama 2 la aku xsempat lg meyingah di bazar ramadhan..huhuhu.. belom ada kesempatan untuk ak meyingah di mane2 bazar lg setakat nih.. hbis wktu pejabat terus menerus kerumah.. lauk pauk sudah disediakan oleh makcik aku.. jd aku hnya masak nasi hidangkn lauk2 n makan..hehhe..sgt mudah kn.. xpyh nk pkir nk mkn n beli per2..

sudah selasa.. tinggl 2 hr jer lg untuk jumaat minggu ke3 berpuasa.. aku akn melapangkn diri jugak ke bazar hari ni.. haruskan..? hehehhee.. bergantung pd ms n keadaan tahap kerajinan aku berjln seorg.. faktor ke 2 aku tiada teman tuk berjln2 dibazar.. logik kh..?? (sgt logik ok.. sbb kwn2 smua cbok ngn aktiviti masing2..& pulak aku ramai kwn yg dh berkeluarga) pakwe a.k.a boyfriend pulak laluan berbeza.. ssh untuk kami melapang kn diri ke bazar bersama2.. jd untuk x membebankn diri masing2 harus aku terus pulang kerumahkah.. walau hati ingin skali meyinggah dibazar..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF