MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, August 19, 2010

down mood

khamis sgt terasa.. minggu ni terasa sgt cpat masa berlalu.. mcm hari2 aktiviti sgt penuh bila aku travel dr kg ker tempat keje.. blik rmh ada keje yg harus diselesaikn.. aku cube untuk tidak tido awl tp nafsu tdo lebih kuat dr azam xnk tido awl.. oh oh oh.. sgt mengambil masa.. maka cepat la masa berlalu... berniat nk buat biskut raya.. tp kesungguhan xda.. aku sorng jer dikg..sgt x seronok.. jd biskut tuk raya ku serahkn pada untie2 ku yg tersayang..(sila amik tindakan)

hari khamis kt opis dh mood raya.. ibu2 dah berckp psl bj ry ank2.. ish2.. aku.. just bg pendapat jer..(ank tada lg lor) hari khamis kt opis jgk kami xda mood keje..(mood cuti) tp disebabkn kene siapkn keje maka buat keje ngn tepaksa seperti dipaksa.. (giler byk ayat paksa). tika waktu & saat ni aku ingin terus menulis menaip ent3 ngn berbagai2 kisah & cerita.. tp apakah daya.. mata ni xdpt lg berthn melawan syaitan kecik..oopsss..yerker (syaitan besar je yg diikat)..

jadi sekian terima kasih...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF