MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, July 25, 2010

pulanglah sayang

yeah..yeah..aku mmg nk pulang.. gila mendayu2 lagu 'gugurnya bunga cinta=laksmana" (korang da ker?..hehhe ) perrghhh..mmg kene la ngn masa tuk aku blik n kroh..krohhh..krohh.. errrkkk... hari ni satu haram pom aku xbg tumpuan kt keje..(ceh gile ayt skema..kehkehkeh) mata aku asik ngadap Fb jer.. apa ke jadahnyer.. tengahari ni menikmati sizling & biG apple kt tesco.. mls nk snap pic..masuk lam tesco semata sbb lpr pastu jus temankan tini & kakna shoping brg segala bagai keperluan diorg.. aku jus mengekor jer... hampeh.. no money no talk..but can walk...kahkahjkah..gila hapeh kejadah istilah aku nih.. abaikan..

aku nk balik.. nk wk bissness plak.. ermmmm... pose pose.. ade sesuatu menanti ku slps 2.. harap semua rancagan berjln ngn lancar.. mg dipermudahkan segala urusan.. aminnn..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF