MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, July 12, 2010

adoyai...lalala..bola bola..

toink... toink... toing... (lompat mcm hantu cina) mmmm... line intenet kt opis sgt slow..aarrrgggghhh boring boring..nk wk keje pom tara mood seh... ikan i dh bg mkn okey!!!!.. air nyer pom i dh cuci.. nk dunlop avatar tp takot nt xpasal2 aku kene karate kid kt bark..eerrrkkk serammmm...(shidah jgn cr pasal ngn bark! intenet dh la slow mung dunlop movie lak.. kn aku karate kn..dush!!!) ooo...OMG...x..x..

semalam.. semalam sgt kurang kasih syg okey!!.. aku memberontak ngn che B..huh! padm muka.. hah! pujuk pujuk..bawak p mkn chiken chop hr nih.. x kira xkira... nk jgk..lau x, lyn la kerenah aku nih..hahhaha.. (kejam kn aku) kehkeh.. 2 la cara nk dia pujuk n bg aku lebih kasih syg... (bengom la dpt awek cm aku) abaikan seh!...

hah! masuk tajuk en3.. alhmdulilah.. world cup dh hbis..so..aku dh leh tdo lene.. motif..kene bgun pg2 buta buke pintu tuk org blik tgk bola..ceh.. kete aku lak asik kene pinjm..eerrrkkk... sumbat tul.. (kg aku xda astro..so..diorg yg fanatik bola p cr altenatif la) bo..lyn..tp gk..eerrkkk...rela lam tepaksa.. humm..lau tnya aku sl bola.. im sory.. dunt like so much..kekkeeke (btl nth bhs aku nih..! lntak r...).. aku tengok gk.. bila siaran tv aku org kacau sbb tngk bola... huh rasa mcm nk bg dush jer...nasib la kn... bia la nk kata aku ni aper pom sbb xminat bola.. 2 la diri aku..sejujurnya,..kekekeke..

tp ader gk part aku suka tengok..hah!(jgn pkir lain)..aku suka bila masuk gol..yeahhhh!!! xkira la pasukan maner pom..jnji masuk gol.. menari nari- suka tengok kegembiraan kt wajah org yg sumbat gol..time 2 je la aku tengok.. bila join org tengok bola mesti solan ni aku tny(dh gol ker..?!!)..dush!! amik ko.. diam bola x.. nk gol jer mung tau..kehkehke.. kn dh kene.. 2 la aku kene sound kt adik2 aku..eerrrkkk... nk wk cmner kn..

sib baik la che b xminat bola sgt..tengok gk tp bila mmg xda cite len..kehkehkeh..




No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF