MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, July 20, 2010

jiwa yg gelisah

alamaks.. title en3 mmg xleh blah.. "jiwa yg gelisah" peerrgghhh!!!
gmbar pom xda kaitan gk...
sebenarnya title2 langsung xda kaitan ngn jiwa pom..hehhehe..sajer2 aku bg cm 2.. motif: hemmm.. belom pkir lg..(abaikan)
ini kerana aku sgt mls berpikir.. eerrmm.. sgt mls smpai kn nk mkn pom aku main oder jer..langsung xpkir nk mkn aper.. natijahnyer mknn xdpt aku hbiskna..huhu..membazr lor.. penyankit mls sudah menyerang aku dikala n disaat ini.. tolong..tolong.. cik doc bg sy ubt tido..mau tdo sepuas-puasnyer.. jgn smpai jd sewel dh la..kuikui..




lmbtnyer jam kt opis nih gerak..tp kt handset aku dh kul 5..hahahh.. saje aku buat cepat..motivasi kn diri..muahahha..

tp bila pandng jm kt dinding..hampeh.. down doh...
skrng mau siap2..kemas2 per2 yg da tas meja..buang air2 yg xhbis..sbb per kene wk cm 2?.. solan 2 beb!.. jwpannyer.. ; bila dtg pg esk xyh ssh2 nk kene basuh bekas air..pas2 plak.. mau wk mende lain spy masa cpt bejalan keluar dr pintu..muahhaha..keji ok..!..

2 comments:

Cik Siti Hajar said...

hari ni memang rasa sangat yang jarum jam tu lambat bergerak..
hishh..~~~

Unknown said...

heheheh.. rs mcm nk putar jer kn..

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF