MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, October 22, 2009

"nyum nyum nyum"


nk dijadikan cerita la kan
td kami p mkn kt blakang opis jer..
kedai biase2.
so aku jemput semua kwn2 aku p mkn,
tp aku bungkus, mkn lam opis.
ader aircond,,.sejukkkkkk..kihkihkih

ni gmbr yg aku snap sementara tunggu ns siap.

moh lyn moh..hehhehe.
(ampun n maaf kt kwn yg aku sengaja kami gmba korang nis)

mmg menyelerakan nengok korang mkn
terutamanya KAK WIN kita..hehehe









ni saidah happy sgt mknn dia dh siap.

bila perut kenyang mata lak ngntok...
aaarrrggghhh!!!!!
maslah...masalah

7 comments:

myranaqi said...

hahahah...
k.fiza mangat gak mkn 2...
huhuhu..
sdp nyer diaorg mkn...
rindu nk mkn ngn diaorg gok..huhuh

pieya said...

dan lagi gambo cdah eh...mu ni gigih sgh la kalo bak2 gambo..

shidah said...

myra : kak fiza dop tau 2..
hehhehe..gmbo curi
meh terbang cni leh mkn sm2..heheh

pia: deki je hafiah ni.

Ilyah.... said...

Berseleranya makan....:-)

Princess_Gathis said...

gong ngoh shidah.... membongkarkan rahsia "keayuan" bdk2 ayu mkn... xper2... at least korang sume tahu cm ner bdk ayu mkn kn...hehehe

shidah said...

hahahha..
mmg xleh nk blah.
umiey la paling ayu..
huahahhaha

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

woi...gambar budak comel pun korang upload...hilang kecomelan ku...hehhehe

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF