MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, October 2, 2009

"apa nk jadi ni"

sememangnya aku dh penat nk berfikir soal hidup dan kehidupan...huhuhu.. mcm ngh pikul batu yg sgt besr...
np ssh nk tentukan hidup dan matlamat yg sbnr..?
np ssh sgt aku nk menerima apa yg dh di tentukan..?
np ssh bg aku nk memilih..?
aarrgghhh..!!!! np la slalu berubah.. hey!!!.. dh la buat angan2.. skrg aku mesti laksanakn kn.. ni bkn ms tuk berangan, menunggu & mengharap pd benda yg aku sendiri xusahakn.. bagun la wehhh..!!!! buka mate.. smua org dh menuju kedepn.. xkn aku nk duduk jer... yeeer.. aku ngh cuba usahakn skrg.. tp aku buntu.. betul ker apa yg aku pilih nih.. btl ker apa yg aku nk nih.. aaarrgggghhhh!!

aku nk berada disamping keluarga aku je.. aku nk mereka sentiasa berada didpn mata aku.. merasai pahit manis & ssh senang bersama.. aku sendiri x mengerti ngn perasaan aku sekarang.. aku mcm xblh berjauhan ngn keluarga aku.. padahal slm ni aku sudah biasa berdikari.. ntah la sjk akhir2 ni.. perasaan aku sgt lain.. aku jd sgt rindu,.wlaupom aku br berjump mereka..aku punya matlamat, tp aku sdng menunggu ms yg sesuai tuk aku laksanakn matlamat 2..

apa aku ckp nis.. merapu, mengarut.. hahhahha.... ayooo.. mmg xda kojo den nis.. br jer 2 hr aku dtg KL nis.. aiii..huhuhuh.. nk alik kg agi... xpuas lg duk kg.. waaa... mood keje xdtg lg nis.. cmne ni weh.. what can i do lor..

pg td sblm msk aku da snp pic ngn dak2 rmh..hehehhe.. sementara tunggu mcsai bersiap.. sj jer..dh mmg suka bergmbr..nk wk cmner..kihkihkih.

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF