MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, October 11, 2009

MamaTisya Duit Raya Giveaway


MamaTisya Duit Raya Giveaway
bermula 6 oktober hingga 14 oktober 2009
tepat pukul 5.00 ptg

Sticky Mode MAMA TISYA

duit raya dlm gambar di atas adalah CONTOH shj
jumlah sebenar hanya akan diketahui oleh 5 org yg bertuah nanti


syarat-syarat sgt senang & mudah :

  1. Terbuka kepada smua blogger
  2. Buat 1 entry & pastikan STICKY MODE smp 14 oktober 2009
  3. MamaTisya Duit Raya Giveaway (hanya tajuk ini yg diterima)
  4. Add banner di atas di sidebar blog anda
  5. Pastikan ada link MamaTisya (no link back will be disqualified)
  6. Seramai 5 org blogger bertuah akan dipilih melalui RANDOM ORG
  7. Sila tinggalkn nama & email anda di cni
  8. hanya yang memenuhi syarat-syarat ini sahaja yg akan layak
  9. Keputusan akan diumumkan secepat yg mungkin
  10. Duit raya tersebut akan di bank-in trus ke akaun bank anda nanti


PERINGATAN:


**pd yg tktahu mcm mn nk wt STICKY MODE, bole refer tutorial kt SINI
**hanya peserta yg memenuhi semua syarat sahaja yg akan di update
**jika nama anda blum tersenarai mayb masih ada syarat2 yg belum cukup
so sila semak otherwise u will be disqualified without notice....


HARAP MAKLUM !!!!!

###########################################################
korang phm x pe yg di tulis kt ats 2..
entry 2 mmg menarik kn.kn.kn..

tepat kul 08.oo.... aku buke blog n ronda2 kt blog kwn2.. kene tengok latest entry yg kwn2 update sbb esk aku kene g training java kt amcop mall Pj, so..mmg xsempat la nk menikmati cite2 kwn..hhuhu.. seminggu akn ku tinggl kn ia..wah..siksa batin lor.. hikhikhik.. sdng seronok aku megclick link2 blog kwn2, aku pom terstop kt blog mamber aku nis(amy).. wah..sgt menarik, meme khusyuk la aku membaca tiap patah perkataan 2..hehhee.. sdg asik duk bc aku pom tepikir... mcm best jer.. wah!. .pe lagi aku pom stat la meng new post kan nya, hehhehe..
ane la tau dpt durian runtuh kan.. ahak ahak..

so pd kenkwn yg terbc, tertengok, terpandang or pe2 ter psl entry nis.. korang bc byk kali, teliti betul2 bia meresap di dlm jiwa n raga..ahak..ahak(ayt meme xblh blah).. entry ni meme menarik.. selain 2 kita leh gk tmbah kenkwn blogger yg sblm ni kita x pnh jumpa or terbc entry diorang..
mmg byk menafaat nis.. rugi xjoin..
so.. to u all..meh kita pakat2 join..
all the best..



1 comment:

mama tisya said...

salam..sila semak syarat no 2 pastikan stickymode smp 14 okt dan syarat no 4

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF