MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, October 9, 2009

"kAu pErg! JuA"


semalam kami da buat satu mjlis tuk kak izan..majlis perpisahan &hr raya..
semalam jugak 08/10/09 adalah hr terakhir kak izan bersm kami...
kak izan dh nk brenti keje.. sedih bangat aku..
dia la tempat aku mengadu dambar..hehhehe.. skrg dia dh xda disampaing aku, hilang la tempat tuk aku mengadu..(cewah..ayt sedih) hehhe..

skrg ni dh ramai kwn2 aku nk berenti keje..
da yg dpt keje baru n ada yg nk menamatkan zaman bujangnya..
huhuhuh..(aku lak xtau bilo)

ckp pasl mjlis farewell tuk kak izan lk..
hummm.. meme meriah la jugak.. da mkn2.. ms part bg ucpn 2 la sedih bangat..
tetiba jer rs haru biru..(terharu)..wawawa..

kak izan..ampun n maaf sy pohon deh..
sama ada slh n silap 2 disedari n tnpa sedar.
halal kn mkn minum sy ek..
masa kita tinggl bersama dulu..huhuhu.
termkn, terminum,teramik,terkate..huhuhu..
semua2 2 mtk di maafkn..

org ucapkan smoga kak izan berbahagia n dpt keje yg lebih baik..
all the best...muahahha..





No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF