MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, September 14, 2009

wahwahwah... Feel Gud !!!

yeah..yeah.. mood raya dah datang.. hehhee..MyEm0.Com .. xsbr nk alik kg nis... yeahhhhh!!!!... tp kn we hv big prob.. very2 big lor.. so.. yg jd masalah problem skrg nih ialah salary kitaorg tuk ogos n sept xmsk lg lm akaun.. apa dh jd nis.. i dunt know wat the problem but raya cm ner wes... huhuh..wawawwa...MyEm0.Com dh hbis nk pkir dh nis.. mmg btl2 musin ry nis kemarau.. dh xda lg yg disimpan..smua nya dh kering kontang.. muka kami dh jd cm gni dh..MyEm0.Com waawawawaw.. anyone cn help me.. MyEm0.Com hehheh.. sib baik bj ry my lovely untie yg jht kn.. so xyh pkr psl beli bj ry.. bejet xda..huhuhu... pe2 pom semangat nk blik kg tetap xpudar di hati..aku xsbr dh nk tunggu 16/09/09... tu la tarikh yg aku tunggu sjk sebln yg lalu..hehhe.. tp kn aku nk cite kt korang mood blik ry is very different ngn mood blik hujung minggu.. blik ry ni lebih berkobar-kobar.. tp aku lau blik kg mmg berkobar-kobar sokmo..kihkihkihk.. korang tau x aku happy sgt bila blik sane.. rs xtenang lau xnengok wajah bonda & ayahnda tersayang.. yg paling aku rindu adik kecik aku ijah & mulut riuh irah.. ciap la korang kak da blik nt..cubit2 pp korang nt..hehehe... MyEm0.Com tunggu kepulangan kak da ek...hehe,..

bila cite pasal blik kg mood aku nis automatic bertukar..aarrrgghhh!!!! kg ku indah nun jauh disana ayah serta bonda ku..(sambil lyn lg ry..dendang perantauan)
MyEm0.Com aku di perantauan..huhuhuhu... aku bersyukur sgt2 krn aku msih lg punya keluarga yg sgt menyangi aku.. aku sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka..amin..

anyway aku nk ucpkn SELAMAT HARI RAYA & MAAF KU PINTA SEKIRANYA PERNAH TERKASAR BAHASA ngn korang2.. kita manusia xpnh lari dr membuat kesilapan..
rabu nis aku dh blik kg.. so bz ngn family la plak..aku dh xon9.. ehhe.. c u after ry deh.. bye bye... muahhh..!!!! MyEm0.Com

assalamualaikum

3 comments:

myLovepatzi said...

wah2...ske bc entry sidah ni..hehe...slamat ari raya utk shidah..mtk maaf byk2 andai slama ni ader slh n silap..smgoa slmt perjlnan n slamat semuanya...

hehe..slamat ari raya..

Unknown said...

org pom suka bc entry fazi..
huhuh,,.selamat hari raya tuk fazi gk.. nk mintak ampun n maaf ngn fazi gk..lau da slh n terkasar bhsa n termkn minum ek..
slmt hr ry..

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

salam aidilfitri. maafzahir & batin... =)

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF