MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, September 4, 2009

buat hati aku tersentuh

Baru2 ni mr,b ade nyayi satu lagu tuk aku lm fon.. wahwahwah.. mmg tangkap lentok tul la.. bila aku dgr suara dia fuh! aku ingt kn tam spider yg cl aku sambil nyanyi ..MyEm0.Com upe2nya mr.b... kahkahkahkah... MyEm0.Com xbaiknya aku.. hehehe.. tp mmg buat aku tersentuh jiwa dan raga..kihkihkih.. xkesah la picing lari ker.. rentak ntah kemana ke.. tp kn lau dgr leklok mcm nyayi lagu nasyid lak..hahhahaahakhakahk..

aku kongsi la ek lirik ngn korang smua.. enjoy it.. MyEm0.Com

Wajah mu kerap ku mimpi
Wajah mu sering ku puja
Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Cintamu kerap ku mimpi
Cintamu sering ku damba
Buatku terasa sedih
kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan
Kau dapat bersama

Nyatakan cinta yang terpendam
Membina istana tersergam

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Bila nak saksi
Kau datang terkulai
Bila nak saksi
Kau datang membelai
Bila nak saksi
Cintaku sampai
Bila nak saksi
Cintamu kugapai

Dirimu kerap ku mimpi
Dirimu sering ku khayal
Aku angan-angankan


6 comments:

~amy liana8886~ said...

waduh2..jiwang nyer mr.b die..huhuuh..

beLLa said...

tangkap lentok sih.
hehe~

Putra Al-Maliki said...

wah..tangkap jiwang beb... =)

shidah said...

tangkap semua2..
ngeh ngeh ngeh..
:)

aisu said...

amboi2... feeling sguh....
terharu b nyanyi utk d.. huahuahua....

shidah said...

waaaa...
terharu biru..wawwawa..
ehhehhe:))

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF