MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, September 4, 2009

♥ Award from Amyliana ♥

Aku dpt award dr amy dan macam biase kene la jwb soalan.. jawab jelakan.. dh kembali ke zaman sek kene jwb solan..huhuhu... award ni lebih kure mcm Tag jgk..tp name je len..hehhe sambil lyn nur kasih kt tv3 2 kita lyn solan2 kt bwh ni dulu.. gmbar tengkorak lg 2.. hikhikhik..


Nyatakan 6 faktor menarik tentang pemberi award ni.
** amuliana..nama diberi...
** suka bg komen dlm smua entry yg aku post..hehhee.. pengomen setia nih..
** aku suka tengok dia pakai shawl. cun beb..mcm perempuan melayu terakhir..ngeh ngeh
** dia ni kdg2 bz kdng2 free..time free 2 kitaorg kdng2 sembang pasal blog yg di tulis.. bg komen onAir..hehhee..


Setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri.
** minat muzik (lagu2 jiwang..haha)
** suka berbloging..
** suka warna yg ceria2/ koko..
** happy go lucky..
** open minded
** suka g jalan2..ronda2..
** suka tengok blog org..ngeh ngeh
** suka datang kerja lewat tp balik awal..haha..

** suka bila bos xda..kahkahkahkah
** masak hummm... boleh la kot tuk mkn sendiri..kihkihkih

Pilih orang penerima award & describe tentang mereka.
** pia.. dia ni kwn aku dr ms blajar lg n keje pom sm cume department j lain..
** kak ema.. kwn ms bljr aku jgk..skrg dia smbung bljr lg..sgt rajin belajr orgnya..heheh
** lg2..aku pilik semua org yg baca blog aku nih... kih kih kih... jwb la bila korang da ms ek..tiada paksaan..hehehe.. cau..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF