MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, November 22, 2012

28 minggu - Keliru

Assalamualikum & salam kesayangan..

Tetiba rs blur cmner nk mulakan en3 nih..

actually sejak 2 menjak ni since kandungan dh besar cikit cepat sgt rs letih.. kt opis or kt rumah.. cepat j semput.. tp semua 2 normal tuk ibu mengadung like me lps tny ibu2 yg len.. so lega la hati ni.. it's ok la if xda aper2.. xper la rs ssh cikit pom aku rela for my baby...

bila kt opis 2 sememangnyer aku kurang bergerak.. duduk ajer(lau asik bergerak bila keje nk siap) 2 pom aku bergerak n bejalan jgk p toilet & sengaja turun naik tangga kt opis 2 tuk hilangkan lenguh2 kaki ni ha.. tp 2 3 hr lps aku sgt xslesa, rs sesak j nafas ni.. kaki plak lenguh2 & da sedikit bengkak.. kt bwh peyut 2 sememangnyer sgt sakit bila bejalan.. baby lak mengeras j bila ibunyer duk keje.. mlmnyer plak mmg xsuh ckp la.. sakit belakang bagai.. pusing kanan pusing kiri.. erkkkk..mmg hati sgt xtenang.. risau aper2 jd kt my baby.. jdnyer semalam msg hubby mintak singgah klinik bila blik keje nanti.. story mory la kt hubby aper yg aku rs cikit2.. & blik keje smlm kami singgah la kt klinik area dekat2 rumah 2 ajer.. xlrt nk jauh2.. 

bila dh masuk jmp doctor & story2 sama doctor serba cikit problem nyer... trus doctor nk scan.. let c d baby.. wah wah.. xcitednyer.. coz rsnyer dh 2 bulan ibunyer xnengok babynyer hokey.. rinduuuu.. mmg baby diam j ms doc 2 duk usik2 dia.. tdo gknyer.. ukur tulang belakang.. jantung.. kaki.. lengan.. everything its ok.. but.. besar baby melebihi 27 or 28 minggu.. besar baby like a 31 week hokey.. my baby besar dr usia kandungan.. normal ker..? hati mmg xsdp.. & merisaukan aku jgk kepala baby masih lg diatas.. songsang.. sayang baby.. baik2 la didalam sane yer.. cepat2 la pusing ibu nk tgk sayang lg next week.

dan aku jgk confius berkenaan usia kandungan ni.. kt KK mengikut pengiraan sekarang dh 28week 2 days.. n kt klnik swasta ni plak masih lg 27week.. ditambah pulak ngn baby besarnyer mcm dh 31 week.. oh.. oh.. jd tuk confimkan sebenarnyer aku harus la merujuk pakar next week kt KK 2.. appointment 29.11.12.. harap2 dpt la jangkaaan yg betul n ibu xkisah syang bila & kt maner asalkan baby cihat j dlm sane..



 


No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF