MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, September 20, 2010

tak habis lagik kn..kn..


hah! nk jugak tepek gmbar raya..kihkih.. ramai2 pakat nk pakai kuning taun nih.. ok fine pakat cari bj wane kuning lah kn.. tp akunyer baju recycle jer wes.. pakai yg taun bile nth.. rsnyer 2 3 thn lps kot.. aku jarang pakai sbb bj 2 sedikit cerewet bila nk pakai.. so disebabkn dia cerewet maka aku abaikn dia n pakai bila perlu.. fuh!..panjang g2 penerangan pasal bj raya aku.... sib baik xjd karangan.. so now (ckp omputeh lak..kihkih) aku br nk update blog.. nk cite pasal raya la jugak.. cerita cinta xda this raya nih.. walaupom sgt kusam tp aku tempuhi dgn suka n gembira bersama keluarga..

aidilfitri thn ni aku xkemana2 hnya tunggu sedara dtg kerumah.. tengok tv..buat air bila org dtg n tido.. waaaa... bosan..bosan.. tup tap tup tab dah ahad.. semua org dh blik rmh masing2 n tinggal la kami mcm biase.. & aku plak keje..keje..keje.. wawaw.. life sgt membosankn..kn..kn..


kawan2 semua aku tersagt la nk p beraya rumah korang2 semua tp keadaan xmengizin kan aku.. huhuhuh.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI>> ampun & maaf dipinta andai tersilap terlepas terkuar kate2 yg menguris hati & perasaan kalian.. semoga kalian sentiasa bergembira selalu.. amin..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF