MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, September 29, 2010

dragon fruit dan sandwich toasts

hai hai.. rajin lak aku mlm ni, 2 entry tuk satu mlm.. wah wah.. mmg xda sesgt la nih.. sshuuttt.. hehhehe... disebabkn aku mmg xda nk wk per so perut pom menjlnkn tugasnyer.. kkrukk krraaakkk.. lapar lapar..sempat menghabiskan sebungkus nasi paprik yg aku beli blik keje td.. peerrggghhh...!!! pdsnyer bkn kepalang... berita gembira jgk aku xtdo sorng..my romate blik mlm nih.. yehahahahha.. ader agenda bersama.. harus ke kopitiam memuaskn nafsu makan.. hahha.. keji jer ayat 2..(abaikan)

so..smpai jer cik ct kt rumah,bersiap2 kami bersama kereta cik ct menuju ker fov kopitiam.. jgn xpcy kami pom der fov kedai gk tau.. kihkihkih.. nafsu pertama adalah mocha blanded +kue tiaw goreng basah.. tp disebabkn perut aku dh kenyang & harus tito awl maka perubahan nafsu harus ditukar... dragon fruit dan sandwich toasts..yeah! mkn ringan2 ajer tp bisa memenuhkn ruang2 kosong lm perut nih..ahh..sudah boroi kah???

ni dia dragon fruit.. rs mcm pelik x..? aku suka dragon fruit ni tp kt kopitiam xpenah cuba rs pom lg.. tetiba jer mlm ni nafsu pelik dtg..eerrkkk.. biase2 aku suka minum kt psr2 mlm.. mmg len sgt rs n warna.. kn..kn.. puple kn.. tp yg ni merah g2.. masam lak 2.. pasar mlm lg terbaik kot..hikhik..

hah! ni pulak sandwich toasts.. aku suka kaya pandan jer.. roti 2 biasa jer yg disalut ngn telur.. ok la jgk.. sbb perut dh kenyang maka selera pom kurang jer..

pejalann pulang sempat menyingah di ediey fried chicken.. 2 ketul aym berjaya cik ct hbiskn.. tp aku..oh tidak ader ruang lg untuk aym.. mungkin len ms & len hari..



bila begini..mata sudah penat n mengantok.. upload gmbr ngn broadband sgt slow mcm siput..

xlrt dh nk betahan..jumpa lg..selamat mlam lg..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF