MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Sunday, September 26, 2010

sila pujuk... saya merajuk kerana lapar..

cisss...ciss..
tajuk en3 mmg xleh blah.. mengada2 segala bagai g2.. sila tutup mulut jika meyampah,.. kahkahkah...

alkisahnyer pada suatu hari.. bla ..bla..bla..bla.. & bla..bla... sekian terimakasih, ok dh..masuk cite betul lak.. mlm ni lps pekene epal jus kt nth pe name kedai tetiba da mood nk menaip entry psl ptg tadi.. sifat buruk yg xpatut diwarisi oleh saper2 pom ok...

sgt la kurang sopan bila perut aku lpr.. oh..xdpt nk pikir dgn waras ok.. pedih bkn main lg.. tgn pom teketar-ketar nk taip msg pom pyh.. oohhh sgt menderita... mate lak duk bilang masa.. cl xjwb msg xbls.. aaarggghhh.. sgt mencbr kesabaran.. lmbt pulak che B dtg amik aku hr ni... mmg perangai jd buruk ek bila lapar.. ker aku jer cm 2?.. xtau la perangai ni dtg dr maner.. aiiisssheemmmmaaannn..

bila che B smpai, aku trus masuk kete dan dgn automatiknya mulut aku yg cun bab angelina jolie ni termuncung... (oopppssss...bkn sengaja buat tau.. jgn slh phm..kihkih..keji jer)
konon nk tarikh perhatian tp langsung dia wk tak tau.. biarkan.. yg penting perut mesti diisi... pedulikan.. sampai jer kedai aku trus order mkn.. keadaan masih sunyi & sepi membisu. (biarkan dulu) confius la.. lam hati duk pikir2..dia ker aku yg patot marah.. ehemmm...

pendekkn cerita...
dia : dh kenyang..?
aku : dah...
dia : la.. dpt sepinggan nasi trus xbisu.. ai..mcm ni senang la..lau merajuk bg nasi jer...
aku : cis.. xda maknya...

tamat..
pas mkn trus blik... xleh nk g jln2..gaji kami sm2 tarak masuk lagi maaaa... save bajet...

sekian terima kasih..

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF