MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, September 27, 2010

macam leceh jer

mslh tul la bila intenet down kt ofis.. yg da broadband la tempat segala2 yg harus dipertanggunjwbkn... harus kah..? kihkih..bajet org peting.. sebenarnya takkk.. adoyaaaiiii..leceh leceh leceh.. ggggrrrr.... hari ni pg2 lagi harus tepacak kt opis.. harus juga tolong menolong.. sampai kapan lagi... tetiba ckp indon..hah! amik kau... abaikan..

bg kak na dulu brodband.. biarkn mereka mensettlekn problem dulu.. aku settle kn keje kt rmh la.. no mood no work..cewaaahhh.. kahkahkah..belagak beb.. mampus aku lau bos juga xda mood nk byr gj.. aaahhhhh!!! ampun ampun...

so skrg tinggl aku sorng je kt opis.. nk blik pom xda mood.. harus mengopy segala bagai fail sebelom pulang.. mls nk ulang alik..walau jarak rmh ke opis hny 15minit.. bg aku sgt la jauh.. harus juga berjimat cermat dimusim begini... sudah pokai bulan lps.. eeerrrkkk..

ok..skrng aku sedng mengopy fail2 yg berkenaan & aku juga harus berhenti menaip atau menview blog2 kawan.. oohh.. intenet...

No comments:

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF