MY BUBBLE BLUE

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, April 20, 2010

~toing..toing..toing..~

~toing..toing..toing..~
smlm..19.04.10


kehidupan aku agk kalut mulut..waaaa..kelam kabut.. kabut pom xkelam sgt(sila abaikan ayt kelam)
smlm tdo agk x slesa.. asik mengigau n tekejut ajer.. bdn lak pns sejuk pns sejuk..y? keje siang xla pnt sgt.. mybe aku telebih tdo kot..tp da kaitan ker.. no answer k.. kene gagahi gk tuk bgun p keje sbb xda kene online.. rmh xleh nk online lor..huawawawawa..(bila nk da laptop ni) so sad lor...

bila gerak p opis aku singgh bilik sewa dulu nk amik baju.. smpai jer master door tekunci..waaa... jm dh kul 9 ni.. adoi.. zuba xda/.. pakcik!!! please help me.. cr2 kunci dkt 15 minit.. maka aku msg zuba.. tny kunci dia letak kt mane.. xsmpai 2 m
init lps send msg pintu dibuka..cisss.. (ko da kt dlm uper nyer..mane kete mu beb) " workshop" jwb dia sepath tus tdo..eeeiii..geram2..aku kalut ribut kt lua..ish.. lps settle kt rmh maka bergerk kt opis..

smpai petenghn jln..oppppsss...adddoooiii... sgt lalai.. fon tetinggl..peerrrgggg....dushhhh...waaaa... dh kul 930.. aarrgghh!! fon sgt urgent..tepaksa u-turn. maka u-turn la blik.. nk masuk simpang ade moto badigol mongoks mongek xnmpk aku bg signel nk msk kiri.. apa kess..nk mrh2 aku..ko yg xtengok signal duk kelip2 belah kiri.. ni yg aku nk meyumpah seranah..dh la ku nk cpt.. eeeiii... sbr jer la..


bila dh check pe2 yg ptt harp2 dh xda apa lps nih..amin..smbil2 selawt.. huhhu..
mg hari2 yg mendtg akn lebih baik..amin,,

Selamat Datang Blog "Keh!dupanKu & KenanganKu".

MY NUFF